fredag 4. september 2015

Kan fisker snakke?


Jeg har vært på turne med Den kulturelle skolesekken i Troms de siste dagene. I dag besøkte jeg Montessoriskolen i Harstad, på torsdag var det Hatteng  skole og Skibotn skole i Storfjord og på onsdag var det Olderdal skole i Kåfjord som fikk besøk! Vi har prøvd å finne ut følgende: Kan fisker snakke?
I dette prosjektet har jeg lært barna tre ulike animasjonsteknikker, og vi har redigert og lydsatt filmen i cut- out animasjon hvor vi finner ut at fisker kan faktisk snakke! I alle fall i animasjonens verden! 
Med bare en dags verksted så sier det seg selv at det går ganske radis for seg når 30 barn skal lage animasjoner på tre stasjoner, og jeg må si jeg er veldig imponert over alle de jeg har møtt! For en tålmodighet! Jeg blir alltid veldig imponert over hvor mye innsats barn kan vise så lenge noe motiverer! Kjempegøy!





Ingen kommentarer: